Felicia Dunaf

Felicia Dunaf este deţinătoarea Premiului mare al Festivalului-concurs internaţional de muzică uşoară Două inimi gemene ”  , care se desfăşoară în fiecare an la Chişinău în memoriam Doinei şi a lui Ion Aldea Teodorovici .

– Felicia , cînd şi cum a apărut pentru tine pasiunea pentru muzică ?

-La vîrsta de 3-4 ani, părinţii mei au observat înclinaţia mea muzicală. Cîntam în faţa oglinzii, cu pieptenele pe postura de microfon, în dus, dar şi la fiecare ceremonie familiara. Îmi plăcea să fiu privită si ascultată şi pentru că aveam şi auz muzical, am decis împreuna cu parinţii mei să merg la o şcoala ,  într-o clasă cu profil muzical. Aşa totul s-a început….:)
– Cu toţii ştim că eşti deţinătoarea premiului mare al Festivalului-concurs „Două inimi gemene” . A fost grea calea spre trofeu ?

-Mmm… Da  ,sincer a fost foartea grea. Eu am participat in anul 2007  şi am obţinut premiul 3. Eram mică. aveam 12 ani, nu aveam o oarecare experienţă  necesară,plus la asta eram bolnavă. În 2010 am decis să particip încă  o data, cu scopul de a cîştiga  premiul mare .Am muncit foarte mult, însa a meritat .

 -Ce succese frumoase şi mari ai obţinut în acest interval de timp ?

 -Premiul 1 la concursul „Mărul de aur”, premiul 3 la concursul „Faces of friends”, premiul mare la concursul ” Două vieţi şi o singură iubire”.

 -Cu excepţia muzicii , ce hobby-uri mai ai ?

-Îmi place foarte mult să citesc,mă relaxează şi îmi ofera posibilitatea de a afla foarte multe lucruri înteresante.Deasemenea cînt la pian deja de 9 ani şi practic mult sport 🙂

-Îţi mai aminteşti de de pasiunile tale din copilărie ?

 -Îmi plăcea foarte mult să desenez , chiar dacă nu prea posedam acel talent de a desena.Toata casa era plină cu desene de ale mele caraghioase .

– Ce i-ai sfătui pe cei care vor să meargă pe urmele tale ?

– Să nu asculte oamenii din jur , nu toţi îţi vor binele şi să creadă în forţele proprii , pentru că dacă tu nu crezi in tine, atunci cei din jur nici atît .

– Felicia , îti mulţumesc pentru timpul şi interviul acordat . Succese mari şi în continuare !

– Mulţumesc mult.

Un gând despre “Felicia Dunaf

  1. Pingback: La mulţi ani , catalinamircos.wordpress.com | Cătălina Mircos

Lasă un răspuns

