Un nou an …

getImage
Anul 2012 îşi pregăteşte atent bagajele pentru plecare .
Pot spune că a fost un an mai bun ca anii precedenţi şi am rămas perplexă de ceea ce am reuşit să fac în anul Dragonului . Sper , ca anul 2013 să fie unul şi mai bun , mai excelent . Amintirile frumoase deja au găsit loc în memoria  mea .
Şi dacă se spune că e nevoie să întîmpini noul an cu ceva schimbări , blogul meu poartă un alt nume . Blog din Suflet .
Dragi cititori , vă mulţumesc că aţi accesat bloguşorul meu şi sper , ca el să devină unul drag sufletului vostru . Vă doresc ca anul Şarpelui să vă aducă multă prosperitate , fie ca anul 2013 să vă ajute să descoperiţi minunea unei vieţi împlinite , sufletul sa fie încărcat cu iubire,pace,speranţă şi încredere .Vă doresc să savuraţi ultimile clipe ale anului ce pleacă într-o atmosferă caldă în aşteptarea sărbătorilor dorite .
La mulţi ani !
Cu mult drag şi respect ,
Cătălina Mircos .
getImage

4 gânduri despre “Un nou an …

Lasă un răspuns

