Perplexă de ceea ce mă înconjoară .

375512_418584904879581_861927451_n

Zilnic rămîn perplexă de ceea ce mă înconjoară . Unii se critică că nu iubesc acelaşi stil de muzică sau pur şi simplu renunţă la dorinţele sale .

Trăim intr-o lume confuză , intr-un stil mai modern . Intr-o lume unde salvăm gîndurile negative şi ştergem pe cele pozitive .

Dacă nu reuşeşte ceva anume ,omul  încearcă să convingă pe cei din jur că alţi oameni sunt devină că a ajuns cum a ajuns . Ei spun că împrejurările determină locul lor de viaţă . Însă dacă vom trăi macar pentru 5 minute în anii precedenţi , vom observa cum oamenii cultivă speranţe în suflet .
Astăzi , muzica clasică nu prea este pe gustul nostru , ba mai mult , optăm pentru gusturi de gen hip-hop .  Lăsăm ca timpul sa treacă haotic , fara nici-un sens , însă omul precedent preţuia fiecare clipa , chiar şi citind . Desigur , astăzi oamenii sunt mai inteligenţi ce creează diferite modernizări,  însă unii au pierdut adevaratele valori .
Visăm prea mult ,dar nu facem un pas pentru a le îndeplini , acceptăm totul pentru a fi în pas cu lumea , chiar dacă ştim că ne distruge sănătatea , distrugem natura şi pur şi simplu nu preţuim nimic , chiar si acea fărămitură de clipă şi pîine . Încercăm să dăm vina pe oricine , doar ca noi sa nu raspundem de ceea ce am facut .

 

2 gânduri despre “Perplexă de ceea ce mă înconjoară .

  1. Ar fi foarte bine sa traim in trecut!Dupa comparatia ta cred ca daca am trai in trecut am fi fericiti si fara fara Facebook,Twiter,Skype,IPod,Nikon.Doar am fi oameni simpli si frumosi si la chip si la suflet!
    Bravo Catalina! I like!

Lasă un răspuns

