Primăvară şi vară în sufletul meu

bbbbbbb

Privesc calendarul şi număr cîte zile mai stă primăvara cu noi . Nu vreau  să plece , pentru că mi-a adus multe clipe fericite , mi-a dăruit mii de cadouri , m-a făcut să înţeleg cine sunt eu , care e scopul meu . M-a făcut să zîmbesc.
Acum ea se pregăteşte pentru plecare . Îmi va fi dor de ea .
Acum creez un muzeu , unde toate amintirile vor fi în siguranţă .Mă voi întoarce mereu la ele . Ele sunt suvenirul primăverii pentru mine !

Ea pleacă …

…dar vara îşi face loc în sufletul meu . Acum e rîndul ei .
Nu ştiu cum va fi Ea , ce planuri şi-a făcut pentru mine .
Vara este pe drum , însă este prezentă în gîndurile mele .
Şi pentru că este pozitivă , mi-a colorat sufletul în culorile curcubeului…şi îmi zîmbeşte cald .

Primăvara şi Vara sînt şi mereu vor fi în sufletul meu .
Cele mai calde , dulci , vesele şi colorate anotimpuri .

IMG_2618

Lasă un răspuns

