Liber la microfon

Îmi plac proiectele , adică cui nu-i plac ? 😀 Anul ăsta mi-am propus să fiu mult mai activă şi chiar astrele sunt de părerea aceasta 😀 Întîmplător am dat de blogul „Înainte să adorm” . Îl urmăresc de-o bucată de vreme şi am observat că autoarea blogului a creat un proiect : Liber la microfon . Şi dacă Mircos adoră provocările ( sorry de aceasta banală descriere a motivului) , am decis să particip şi eu . Tadaaaa 🙂 rezultatul .

1535043_1515858658640345_1610178536_n

Abia aştept sesiunea foto . Şi da , puteţi să participaţi si voi la acest minunat proiect . Tot ce ţine de voi este doar să aveţi un gînd bun, din a voastră minte şi să luaţi legătura cu Alexandra Guzun . Mersi mult autoarei şi succes 🙂

P.S. Cum zăpada ? 😀

Lasă un răspuns

