Johnny : ” Munca de videoblogger este grea. „

Videoblogging-ul devine din ce în ce mai popular în Republica Moldova . Întîlneşti diferite persoane care se ocupă cu această artă . Vreau să vă fac cunoştinţă cu un tînăr youtuber care abia face primii paşi în această lume , însă paşi mici şi siguri .

getImage (6)

Ion , de unde a venit ideea de a face videoblogging ?
– M-am inspirat de la Viktor Moozz , deci ,  de aici vine ideea asta .

Cine te-a încurajat la început de cale ? Părinţii tăi au fost de acord cu această idee ?
– M-au încurajat părinţii ,sora şi prietenii . Părinţii au fot de acord cu mine, dar am avut o problemă,  nu aveam o camera video si primul video a fost realizat cu un telefon . 

– Ce parere ai tu despre blogging-ul care se face la noi în ţară ?
– Moldova este o ţară cu mulţi  videobloggeri pe care eu îi respect pe toţi.  Îmi place mult să fac o concurenţă cu ei  , asta mă duce la  rezultate foarte mari . Toţi pot începe această artă, dar tebuie sa nu le fie frica de camera video şi sa aibă numai un gind:  totul va fi bine.

 Ne dai cîteva sfaturi pentru a deveni un bun youtuber ?
– Trebuie să ai o camera bună de filmat, să ai cine să te susţină , pentru că  mult te ajută susţinerea celor din jur , să nu te gîndeşti la vorbele altora ,  trebuie sa ai idei foarte multe, să fii capabil în toate , să te descurci în toate situaţiile şi atunci vei deveni un adevărat youtuber . Doresc tuturor succes .

– Cît de mult ţi-a schimbat viaţa videoblongging-ul?
– Videoblogging-ul mi-a schimbat viaţa foarte mult. Am noi prieteni. Ei mă susţin în toate şi s-a întîmplat odată ca m-a cunoscut o fetiţă . Eu mergeam pe stradă şi ea mi-a strigat numele . Au fost emoţii de nedescris . Am făcut şi o poză împreună .

– Ce planuri ai pe viitor ?
– Am multe planuri ,idei pe viitor . Vreau să ajung  un bun videoblogger în Republica Moldova şi da, si le urez tuturor succes , deoarece munca de videoblogger este grea.

Lasă un răspuns

