Am fost la MemoRAM şi am memorat

Dacă totuşi am menţionat şi pe blog despre evenimentul MemoRAM , atunci rămîne doar să povestesc frumuşel aici impresiile acumulate în decurs de 2-3 ore .

Am avut emoţii , chiar dacă nu trebuia să ţin un discurs . M-am acomodat repejor . Nu se termina şirul de persoane cu invitaţii în mînă . Am întrat în cabinetul 203 , am găsit un locuşor unde am găsit foi A4 şi stilouri pentru a scrie formulele memoriei . Am învăţat cîteva tehnici care ajută la reţinerea unei cantităţi colosale de informaţie . Sper că mă vor ajuta 🙂 Curioşii au fost foarte receptivi , activi. Nipomici Dionisie ne-a prezentat tehnica „Palatul Memoriei” , Gangalic Cătălin tehnica „Fețe și Nume” ,  iar Serafim Ceachir tehnica „Secvențe de Cifre” . Sala a fost plină , apropo . Este un lucru îmbucurător .

Iată şi cîteva poze .

hjgyh 009

hjgyh 013

hjgyh 017

hjgyh 023

hjgyh 032

hjgyh 062

hjgyh 060

hjgyh 052

Mai multe poze găsiţi aici şi pagina unde puteţi afla multe lucruri utile pentru creierul vostru este aici.

Bravo , băieţi ! Aţi fost la înălţime , baftă în continuare şi mai aştept astfel de training .

 

Lasă un răspuns

