Arde frumos . Nu se stinge .

large (4)

Toamna.

Ea pleacă . A fost minunată . E din ce în ce mai minunată . Minunată femeie . Întinereşte.

Timp .

Neatins . Mă scufundă în el . Mă urmăreşte . Mă trădează . Pleacă. Vine .

Inspiraţie .

Atît de naivă .

Vis .

Creşte . Se înmulţeşte . Rămîne . Mă cuprinde . Mă încălzeşte .

Putere .

Am nevoie de ea . Puţin , dar am .

Iarna.

Ea vine . Ştiu că va fi minunată . Mai minunată ca toamna . Dar e atît de sensibilă,dar rea . Vreau s-o văd mai bună .

Muzică .

Unge sufletul . Îl schimbă.

Gînduri .

Sunt prezente . Atît de dragi , plăcute , moi şi atît de egoiste .

Prietenie .

Ceea ce am căutat în alţii şi nu am găsit . Ceea ce nu am căutat în alţii şi a existat .

Speranţă.

O simt . Trăieşte în mine . Arde frumos . Nu se stinge .

Lasă un răspuns

